Garantie

Ontvangt u een kapot product of is uw product defect binnen de garantietermijn? In dat geval zorgen wij er bij Onlinehoutspecialist.nl graag voor dat uw product gerepareerd of vervangen wordt.

U kunt uw aanvraag indienen door te mailen naar info@onlinehoutspecialist.nl. Nadat uw aanvraag verwerkt is ontvangt u van ons een de verdere procedure en hoe onlinehoutspecialist.nl dit samen met u gaat oplossen. Als het product retour gaat dient u het artikel in zoverre mogelijk in originele staat terug te sturen, inclusief alle onderdelen en accessoires.

Bij ontvangst van uw product wordt deze nagekeken en vervolgens gerepareerd of vervangen. Deze hele procedure kan oplopen tot een 2 maanden. Terugbetaling is enkel mogelijk in de herroepingsperiode, en is na deze termijn niet meer mogelijk.

Als bij nazicht ondervonden wordt dat het product niet defect is of defect is omwille misbruik, bent u zelf verantwoordelijk voor het transport terug naar u. Wij kunnen u in dit geval assisteren met een prijsopgave voor de reparatie of vervanging van uw product.

Mocht het product defect raken na het verstrijken van de garantieperiode, dan kunnen wij u assisteren bij het verkrijgen van een prijsopgave voor reparatie.

Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen via 085-4835818 of per e-mail naar info@onlinehoutspecialist.nl.