Bestelling & Leveringsvoorwaarden

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Plaats een product in je winkelmandje
  2. Ga door naar afrekenen en vul je gegevens in
  3. Kies een betaalmethode
  4. Rond je bestelling af

Wat is de levertijd en wat zijn de bezorgmogelijkheden?

Over het algemeen handteren wij een doorlooptijd van 10 werkdagen voor het leveren van de producten. Gezien de meeste producten maatwerkproducten zijn en dus specifiek op maat gemaakt worden hebben we deze tijd echt nodig. Natuurlijk proberen we altijd sneller te leveren vandaar ook dat wij met verschillende vervoerders werken. Als je bestelling klaarstaat voor verzending, ontvang je een mail met de vervolg instructies, dit kan zijn een track and trace code of een levermoment (ochtend, begin middag of middag). Wij doen ons uiterste best alle producten op tijd te leveren. Echter behouden wij ons het recht om later te leveren als een product niet op voorraad is of er iets mis is met het product. Het is in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden bij vervoeder de bezorging is vertraagd, helaas hebben wij hier geen invloed op.

Aangepaste bezorgtijden feestdagen

Houd rondom de feestdagen rekening met aangepaste bezorgtijden en drukte bij verschillende vervoerders. Bestel op tijd om teleurstelling te voorkomen.

Bestelling niet ontvangen?

Is je bestelling niet geleverd? Neem dan contact met ons op. Dit is mogelijk op de volgende manieren 085 – 483 58 18 of per e-mail naar info@onlinehoutspecialist.nl.

Leveringsvoorwaarden

Op al onze leveringen zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Wilt u hier meer informatie over hebben? Neem dan contact met ons op per e-mail: info@onlinehoutspecialist.nl.